förkyld :(

jaap, jag, flickan som aldrig blir sjuk och förkylat ner mig rejält! är så himla täppt i näsan! och jag orkar inte tränga, hängig som man blir :/ kunde inte vara med på dansen idag och imorgon har vi våran idrottslektion! hur ska jag orka den? :S då skiter jag i hur förkyld jag är! om jag så ska träna så jag spyr!

nu har de andra engelska och jag väntar på att den ska ta slut :P kul jul kan man väl lungt säga. kan informera om hur duktig jag var igår, känner att du vill veta de! jag gick direkt från danslektionen upp på friskis och sprang 4km :) hann också strecha skitmkt, eftersom jag var så uppvärmd och hade tid, så måste börja göra det varje vecka. kanske onsdagar?


den här snyggingbilden tog matilda på mig igår, jag är käääär<3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback