förlåt!

förlåt att det var världens sämsta uppdatering igår! men jag hade så sjukt mkt i skolan och sen så kom ju inte internet, och det har fortfarande inte kommit! :@ alltså, har det inte kommit imorn ska jag personligen åka till kundstjänsten och köra upp min fot i deras röv! jag är så jäääävla förbannad!

nu har jag precis fått tillbaka historiaarbetet, gick bättre än väntat, men ändå inte bra :) men nu känner jag mig mer motiverad att jobba med det eftersom jag fick veta att jag kan lätt få MVG med lite jobb :) har ju varit ganska lång prioritet med historian atm, men på provet i november ska jag rocka! för mig går alltid vårterminen bättre eftersom då har jag kommit in i det :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback