friday. and not a day to soon!

äntligen, äntligen äre fredag! :) just nu sitter jag och tattar datorn hos Mike och ska precis berätta för dig om min ganska underbara dag :D dagen började tidigt, men okej. Hade 2 timmar biologi, vi gjorde labb halva tiden och fick kolla på jättekoromosomer, mitos och mänskliga kromosomer! det var sjukt roligt faktiskt :)

Efteråt var jag och köpte min klänning <3 jag är helt kär igen (A) haha. sen gick jag och vanessa vidare till matten och pluggade faktiskt de hela 25minuterna som lektionen var :P var pizza till lunch så bättre blev de ju också ;)

på dansen kunde jag inte vara med :( var jobbigt men ändå lärorikt! kunde observera alla stegen och har antecknat allt nytt så på söndag då :)

Har fått mitt arbetsintyg nu också! in case you would like to know ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback