gossip girl

ja, nu är den otroliga duon samlad! vi ska snart äta och kolla på gossip girl :) fast matilda har la käkat upp alla chipsen innan det börjar ;) haha! jag älskar den serien!

kollade nyss på lite frisyrer till maskeraden, kommentera gärna förra inlägget med vad du tycker jag ska ha! :) det lutar mot lockigt men jag är inte helt säker. :/

idag har jag faktiskt lyckats städa mitt rum med! duktigt gjort av mig och nu lär man bara fixa sängen för imorgon ska jag göra så mkt att jag kommer inte ha nån tid över att städa, men jag ska såklart klämma in några blogginlägg :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback