gutten morgen!

go morron och morron, det är ju faktiskt förmiddag och jag brukar vara lite av en earlybird på helgerna, vet inte om mike tycker om de lika mkt som jag ;) haha. han ligger iaf och sover atm, medans jag sitter här vid datorn och väntar på att han ska vakna klockan 11:15 har vi enats om ;) haha.

kollade precis på idolsajten och såg att yazmina åkt ut, helt rätt! läste massa bra om Alice också :) allt sant såklart. så jävla cpigt att man brukade gå förbi henne i matsalen varje dag liksom :P och nu är hon på tv! och jag tror hon kommer vinna hela skiten! hejja alice!

kan tyvärr inte lyssna på när nån av dom sjöng igår, eftersom mike vägrar kliva upp och fixa ljudet. men tur för han att han är så jävla underbar att det gör inget (A)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback