helgen :)

Fredag: idag ska jag svänga in på stan en snabbis med Vanessa efter dansen, sen bär det av hemåt och direkt till ICA. Tänkte köpa ngt mysigt att käka till senare. Efter det ska jag in och duscha, panikstäda mitt rum och sen kommer mike över :) hoppas han har med sig mina One Tree Hill avsnitt (A)


Lördag: idag ska jag vara med Matilda, blir nog att vi kollar de nya avsnitten om jag har dom och käkar massa, massa och MASSA onyttigt, ni vet ju hur vi är^^


Söndag: idag vet jag inte vad som händer, har säkert någon läxa man missat och om inte det så ska jag bara sova och njuta av en ledig dag! Det var inte igår det inte!


kommentarer
Postat av: matilda

då kanske vi kan prata om lite grejer också :)

2008-10-03 @ 12:35:29
URL: http://lundbergskan.blogg.se/
Postat av: Mike

haha blir inga avsnitt sry tjejer;D höhö MAD MIKE;)

2008-10-03 @ 20:17:04
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback