Late last night

Okej, så värst sent var det inte men jag ska iaf berätta om min mkt händelserika kväll, i wish! Jag var bara hemma och fixade de sista tills morgondagen. Packade teknikskorna och lite sånt. Hade ju även utvecklingssamtal imorse så var tvungen att fylla in nån lapp med massa frågor och skit, ni vet vad jag pratar om va? Det räcker ju inte bara med att man fått samma lapp i snart 11 år. Väldigt uppfinningsrikt måste jag säga!


Iaf så beundrade jag mitt nya inköp och sent på kvällen fick mamma åka över till mormor som var dålig, så jag blev själv hemma :( gud vad jag önskade att mike var där med mig. Hade jag sluppit sova helt själv och haft supertråkigt hela kvällen, men ikv ska han iaf komma och tack och lov är väl de! saknar han hela tiden nu :( vi hinner ju inte ses så mkt som man vill :/ men skärpning på det tycker jag!


Till slut så bestämde jag mig för att slötitta på tv och sen somnade jag mkt mkt gott, efter det 343746 grejerna som ska fixas innan man kan sova.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback