Lutar mot bästa dagen ever!

imorgon lutar mot att bli bästa dagen ever! ska ha bastu kväll med mys med några gamla 9a:are, och vi kan ha kul ;) ojojoj! har jag inte träningsverk i magen på tisdag så heter jag bert! det ska bli så sjukt kul, och inte nog med de! nu ska jag ge dig en lista på allt bra som händer imorgon!

Jag har namnsdag

Första officiella dagen på lovet

Bastu/Tjejkväll med brudarna

2 månader med Mike <3


bilden är gammal som gatan, men de bjuder jag på ;)
fr V: Ida, Matilda, Jag, Sara :)

kommentarer
Postat av: Linnéa

alltid kul med såna rubriker, (:

2008-10-26 @ 15:10:16
URL: http://absolutelinnea.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback