måndag

Just nu sitter jag här i skolan, som du nog fattar :/ på onsdag ska internet komma säger dom nu. jävla fittlgocalnet. ja jag säger det där för 834575 ggn men jag har varit utan internet i snart 1½ månad och jag håller på och dör! och det vill vi ju inte! inte jag iaf ;D haha.

Ingen engelska C idag, fyfan vad skönt (A) alltså det är kul men nu slutar jag 14:15 ist för 17:00 :P då fattar du nog! så jag tänker ta mig en tur upp på friskis och svettis och springa en stund, inge långt men typ 5km kasnke :P något iaf! bättre än inget, eller hur? mitt fina friskis kort som inte har använts sen i augusti (A) lalalala.

kl 17:00 ska jag ta bussen ner på stan och sen ska jag åka hem med mike :) får jag äntligen tillbaka mina nya örhängen som jag glömde där direkt efter jag köpt dom, lite jag eller vad? :D bloggar mer därifrån, hihi (A)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback