New Beginning?

Igår så tog jag mig en sväng in på Cubus och där hittade jag såklart ett rea-bord med massa hårvårdsprodukter och ni som känner mig vet ju att det är lite av ett stort beroende, även om jag aldrig använder dom, eftersom jag vill ta bra hand om mitt hår (A) och tror du inte jag hittade något? Joo, klart!


Så nu ska mitt hår bli mkt, MKT rödare :D och lite mörkare. Ska bli roligt att prova något nytt, men det är såklart en intensivtoning, inte färg! Man lär ju prova sig fram, intensivtoning ska hålla ca 6 veckor, men det brukar hålla ca 3-4veckor, eftersom de successivt tvättas ur.


Märket jag köpte var såklart Loréal, jag köper från och med nu ALLTID Loréals hårfärg, dom är verkligen att rekommendera. Bra mängd vätska, så de räcker till hela håret och toningen sitter i lagom länge. Har provat massa olika märken och sorter, men jag kommer alltid tillbaka till Loréal, och speciellt Loréal Casting produkterna. Färgen jag brukar köra med heter Blond Ambré, men nu tog jag röd koppar, som ni förstår är de en ganska märkvärd skillnad inom rödheten.


Tänkte färga det i helgen, så får vi se hur de blir :) kommer såklart bilder på det på måndag om jag gör de!


Bild från Insparken08, gud vad jag är rädd om min hårfärg (A) snart kan de bara bära eller brista, håll tummarna för att de blir bära!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback