oh daddy, won't you buy me a pair of jeans (A)

Hall tummarna för mig! Igår på stan hittade jag de mest perfekta par jeans som någonsin gjorts, enligt mig, och såklart så satt dom som om dom var gjorda för mig! De lilla problemet nu då är ju att dom kostar 1199kr och mitt bankkonto står snart på minus (A) ska alldeles strax springa upp till pappa och kolla om han vill sponsra dom, annars lånar jag och betalar tillbaka när jag får lön sen i december. För jeans, dom ska jag ha! Dom skriker så gott som att dom är jessicas. Såklart så är de Diesel jeans, haha. Jag hittar bara jeans som passar från dom. Det brukar ju vara så att de olika märkena alltid gör sina jeans efter en viss kroppstyp, och tack till disesel som gör byxor för folk som faktiskt har en rumpa!


Wish me luck!



uppdatering! JESSICA GOT THE JEANS! <3
eller jag måste betala tillbaka hälften av 1200kr, alltså 600kr näe studiebidrget kommer. men det äre så värt! dom är superfina och diesel såklart ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback