paniiiiiiiiiiiiik :S

jag börjar känna lite småpanik! eller STOR PANIK! jag har ingen aning om hur fan jag ska hinna göra alla läxor jag har mellan allt annat jag har att göra! imorgon ska jag vara med mike och sen jobba fårn 15:30-21:00, idag äre jobb hela dagen också! på torsdag äre stan med farmor och sen ut på middag med dansarna klockan 20:00, så där har jag liiiiite tid. På fredag äre heldag fix med matilda och sen ut på maskerad :) på lördagen ska jag ut och käka med mike på em/kvällen och så får jag försöka orka plugga bakis innan, muuums! och på söndag ska jag mysa med mike för de har kommer jag knappt gjort på hela veckan och jag dör nästan redan!

LÄXOR:
  • Läsa mer ur The pelican brief.
  • Läsa 50 sidor i populärmusik från vitulla + föra loggbok.
  • Göra en egen uppvärmning tills scenisk produktion på 15minuter + skriftlig redovisning.
  • Plugga till matteprovet nästa fredag (minst 15sidor kvar)
  • Skriva en Filmreport till Eng C

och alla de här fantastisk roliga grejerna ska jag hinna och lämna in på måndag! :(
faaaan!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback