shoppingtur :)

nu kom jag precis hem från min dag på stan med farmor och frida :) ni har väl sett alla mina grymma köp i förra inlägget? ;) vi käkade lunch på woki woki i nian och så fikade vi på Wayne's senare =) köpte även ett nytt svart nagellack, kom ihåg de i allra sista sekunden tack och lov!


och jag är så himla glad att jag hittat ett sånt hårband som jag ville ha! helt klart värt varenda öre! :) ska jag ha på lördag när jag ska ut och käka med mike, som jag btw saknar nu som bara den :( <3


nä, nu lär jag plugga så jag sen kan fixa mig och åka ner på stan igen ikv :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback