söndag

jaap, jessica med de allre roligaste inkäggsrubrikerna. men det får ni leva med sålänge jag måste skriva allt i skolan! jag har så mkt jag vill skriva om och berätta för er, men man glömmer ju ganska mkt innan man kommer till en dator :/ aja, life's a bitch.

i söndags gjorde jag aboslut INGENTING! jag latade mig i sängen hela dagen, käkade massa glass och onyttigt. på kvällen kom matilda förbi och vi kollade på gossip girl :) fan jag skulle döda för de där kläderna!

provade även lite kläder ur min garderob :) hur hittar man något som är lite finare, men inte för uppklätt i min garderob? lycka till, för jag kan då inte! här är mitt närmaste försök:


svart tunika: sthlm, 175kr
röd kjol: Gina tricot, 149kr
Skor: Haléns, 399kr

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback