Soooorry!

förlåt för de inte bloggandet som har pågått idag, men jag har varit nästan hela dagen med mike och han är så underbar så jag bara käkar upp honom och då inte hinner blogga mellan måltiderna ;) hihi.

vid klockan 3 gick vi ut till bussen och mötte upp matilda på 12:an, vi skulle ju ner på utbildning, men så vare bara info så det var totalt onödigt för mig att sitta där! info om företaget liksom, har redan jobbat där i 3 år nu :) då blev jag skitsur eftersom dom sa att själva produkt/säljutbildningen var på lördag 13:00-17:00, vilket betyder att jag inte kan plugga på lördag och jag måste kliva upp tidigt för att sen hinna hem och sminka mig och byta kläder och sen ner och möta upp mike! no cellphones day blire :) för jag är så himla stressad och cp! hihi

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback