Spa Gamla Gefle

AHA-behandling En pensling med AHA i hög koncentration för dig som är van vid glykolsyre-produkter. Behandlingen har dokumenterad effekt på: Torr hud med fina linjer eller rynkor, Acne eller oren hud, Grov eller solskadad hud samt Pigmentfläckar och inåtväxtahårstrån. I behandlingen ingår rengöring, prepping, pensling med AHA-koncentrat samt avslutande creme med UVA/UVB-skydd. 30 min 325 kr

ALPHA-Beta Peeling En pensling med AHA och BHA i hög koncentration för dig som är van vid glykolsyre-produkter. Behandligen ger ett dokumenterat resultat för problemhy. I behandlingen ingår rengöring, prepping, pensling med AHA och BHA i hög koncentration samt kraftfullt serum efter hudtillstånd. Sist får du en avslutande creme med UVA/UVB-skydd. 30 min 380 kr

funderar på någon av avanstånde behandlingar, har du provat någon av dom? :)

kommentarer
Postat av: Maria "Mojsan"

hej Jessica! Maria här-Mikes bigsis. Min svägerska har oxå samma behandlingar...Har även dom bästa produkterna MD. (som även finns på gamla spa gefle)

Om du vill...så kan du få numret till henne o prata med henne om vad för produkter o behandlingar du behöver, hon-Linda är hudterapeft...(hur det nu stavas... =) ) Jag har MD produkterna med AHA syra o dom är guld värda.....Kram på dig..Maria

2008-10-28 @ 19:59:15
URL: http://punkt26.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback