tuesday!

idag så är det tisdag, och i min värld så betyder det balett! :@ fyfan vad jag hatar det just nu! det var superroligt i ettan, men nu med ny lärare så kan man säga att det SUGER! om du dansar eller kasnke nån annan sport ? så vet du att man klappar händerna efter träningen för lite pepp, men för vår balettlärare får vi inte det för vi inte har förtjänat det tycker hon, men hallå? mycket pepp hon ger..

nu sitter jag och väntar på att de andra ska sluta på engelskan och efter det ska vi bege oss till matten :) det är ju roligare iaf men ändå, jag orkar inte! jag och Vanessa ska också fixa biologin efter skolan och det är INTE LITE det eller....

när  jag kommer hem fortsätter dagen med mera plugg. har både ännu mer biologi och matteläxa :/ fick reda på att jag har muntlig redovisning i biologi på torsdag och prov på populationsekologi på fredag, på fredag ska även matteläxan in. varför ska dom klämma ihop allt samtidigt?


om vi ska dansa balett på uppvisningen så hoppar jag av!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback