Vad har jag gjort nu då?

Nu känner jag att jag inte dragit ett karma inlägg på ett tag, så här kommer ett. Det känns som om livet bara går för bra nu, därför kommer inte mitt fittinternet och jag håller på och döööööööör!

Karma har varit mycket god mot mig just nu, jag har allt man kan önska sig och jag antar att jag inte har gett något tillbaka? :S men hur ska jag kunna göra de? Jag tycker nog att jag gör de, men tydligen inte :/ så om ni behöver en god gärning, let me know!

  

Okej, att inte ha Internet är väl inte jordens undergång men det är så himla jobbigt. Kan inte fixa ny musik, men framför allt jag kan inte kolla på the hills! Jag kommer gå och dö snart om inte jag får se de nya avsnitten jag missat, som nu är uppe i 4 stycken! Så fort jag får hem dom äre jag och datorn i två timmar med massa godheter ;D 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback