yesterday

Igår efter skolan så åkte jag och matilda hem till mig, gick till henne och fixade lite grejer och sen blev vi så sorbet och pannkaks sugna att vi var tvungen att åka på en liten utflykt till fjällbaka och handla ägg, margarin och SORBET! :) se förra inlägget för bilder, alla bilder finns på min bdb. (länk finns i menyn)

När vi kom hem stekte jag pannkakorna, och godare och snyggar pannkakor får man leta efter! fyfan jag är rena pannkaksmästarn! nu längtar jag efter att få visa saga mina skills nån gång :) och mike såklart ;D han lär väl inte tro på'tt förens han ser de !  haha xD med rätt!

senare kom han och vi gick till ica och sen hyrde vi film. Love in manhattan och den var så bra! varmt rekommenderad, men räkna med minst 25minuter storböl i slutet (A) lala.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback