and your....kiss

nu kom man precis hem i regnet och har dansat :) var inte alls pepp på danslektionen innan, men efter 5 minuter märkte jag direkt att det fan var den roligaste lektionen hittills! vi gjorde en suerpsnygg fras till prince - kiss ? venne om den heter så, men det är iaf den som julia roberts sjunger i badkaret på pretty women! xD blev helt råsvettig, så nu ska jag alldeles snart hoppa in i duschen och sen ska jag vänta på att mamma kommer hem klockan 4 :) då ska jag nämligen iväg till ikea och handla min kubhylla, nattduksbord och speglar :') sen ska allt in och jag ska försöka sätta ihop allting. åh herre min gud, skänk mig styrkan...

fick reda på idag också, att på måndag äre workshop! :) på gävle teatern mellan klockan 13:00-16:00 och vi dansarna skulle såklart dit! fyfan va kul det ska bli!

jag har kommit fram till att jag är helt besatt av ashlee simpson! alltså jag älskar hennes nya skiva (skriver jag nog för 1765734 gången) men den är bara för bra! om du inte har den, LADDA NER DEN! på momangen!


inpirationen till min nuvarande hårfärg :) mitt är dock inte lika rött.

kommentarer
Postat av: Erika

de där blir ju kanonsnyggt ju!

jag funderar på att ta mig i kragen och färga jag med, för en gångs skull :)

2008-09-05 @ 15:33:56
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: Hanna i gävle.

Vafan ska man ladda ner musiken för?

Då är man knappast ett fan och stödjer musiken.

2008-09-05 @ 16:09:34
Postat av: matilda

hon äger :D du får skicka min nya favolåt sen :D <3

2008-09-06 @ 20:39:44
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback