another day goes by..

jadu, nu sitter man här igen i skolan, på historian och inte gör ett skit :) eller ja jag bloggar och kollar på alla sidor jag har, inte för att det är speciellt många, men jävla facebook funkar ju inte rätt på skolans bajsdatorer. men men, det var ju de mindre viktiga så =)

nu har jag snart lunch, orkar inte göra något på historian atm så gör d ehemma i em ist :) ska även göra lite engelska grammatik och börja läsa min engelska bok, börjae igår faktiskt på bussen hem, men fortsätta ska jag göra :) jag läser the pelican brief av John Grisham, kunde vara bra till CAE provet så, någon som läst den?

igår köpte jag en klänning från gina, röd :) var på rean dock! men svider som attans i plånboken ändå duuu :/ fan va trött jag är på att vara fattig hela tin xD livet som en student antar jag ..

eftersom de troligen är äcklig mat i skolan blire nog en chili chicken junior på donken (A) + glass . min nya last de, äääälskar den kycklingburgarn. så jävla god! muuuums <3


kommentarer
Postat av: Maggie Curie

ahh,va gullig klänning

2008-09-27 @ 19:49:30
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback