fredag.

alltså nu kommer de bli hur svårt som helst att komma ihåg allting jag gjort under helgen, men ska försöka komma ihåg så mkt som möjligt :) haha.

Ja, i fredags gjorde jag och matilda oss i ordning och söp lite, eller ja mkt, alldels för mkt! sen så bar de av till power of sound. jag han väl vara där i typ 30min-1h sen så mådde jag så sjukt dåligt att jag bara var tvungen att åka hem, duktigt jessica^^ ganska skönt ändå faktiskt, är inte på sånt partyhumör atm. så jag ringde och förstörde mikes kväll så kom han och hämtade mig och så åkte vi hem till mig. tror jag sov sammanlagt 4 timmar den natten, var upp och käka och drack vatten X antal ggr under natten^^ fyfaaaan, tack och lov att man inte var själv iaf :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback