i'm a die..

ja överskriften är inte grammatiskt korrekt och ja jag vet de! xD Ida och nordans fina citat de där från jag vet inte hur längesen, så jävla klokrena dom där ruggugglorna.... ;D träffade sara på bussen igår, mkt trevligt som alltid :)

nu har jag ännu mer biologi, men idag är inte vanessa här så :( så nu sitter vi här och försöker göra en bra power point presentation, lite svårt då man inte fattar vad man ska prata om.. jävla cp biologiiiiiiii! :@

idag har jag också matte och dans. sen ska jag åka hem med matilda, stanna lite och köpa lite på vägen, måste också köpa linsvätska...så jävla drygt och så overprized! sen ska vi ha en tjejkväll, myspys kan jag lova! idag ska mike tatuera sig, ska bli ruskigt kul att se hur de blir :) blir säkert supersnyggt! en skönhet klär i allt! <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback