lördag.

ja idag var det en ganska slapp dag till att börja med och gissa vilken prima morgon jag hade, även om man var bara sådär liiiite bakis (A)

vaknade och såg vilken ruggig snygging jag lyckats ragga upp dan innan ;)



sen så vid 3 skulle vi åka egentligen, för jag skulle iväg till bella men elak som jag är höll jag fast så vi tog 4 bussen ist ;D haha. får be om ursäkt till amanda, för jag behöll honom en timme extra! hihi. sen så åkte jag till bella och där kollade vi på top model, pratade, gick till affären och sen så käkade vi typ ett ton pannkakor! MUUUUUMS! <3 sen kom vanessa och vi kollade på miss secret agent :) sen åkte jag hem och somnade som en stock klockan 10 typ ^^

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback