money, money, money..

idag har vart en ganska pengadag, åt de bra hållet! visst, man slösade en lapp på donken lunch men det var fan längesen så de förtjänar jag! sen så fick jag betalt CAE-provet av pappa :D och så kom ju studiebidraget, min nya jacka ska dock betalas så får bara 500kr men ändå, bättre än inget!

känner att jag vill åka till lager 157, känns som om jag är ända människan som inte varit där! :( men förhoppningsvis kommer man dit nån gång :D nu är jag ju ändå helt fattig ända ut i tårna så...

övrigt idag har jag haft balett, som gick piss eftersom mitt fokus var helt åt helvete borta någon annanstans idag :/ men sånna dagar har man alltid. och man är ju så snygg med bakåtdragåt hår i en liten knut, man ser skallig ut och de är INTE vackert kan jag lova! ska försöka få en bild på oss alla någon lektion så får ni se hur snygga vi är på baletten, NOT! haha.


kommentarer
Postat av: Erika

jag har heller aldrig varit där :o

men ALLA andra, haha.

utom vi 8-)

2008-09-30 @ 16:44:22
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback