och så var de skola igen...

gud vad jag känner mig trött på skolan, jag är så trött på att ha mkt att göra, så trött på att kliva upp på morgonen och helt trött på att träna varje dag, jag behöver en paus! NÚ! har ont i hela fötterna och idag äre balett, som kräver fokus och jag orkar inte. blir väl lika spyf'ärdig som förra veckan. usch.

hittade fulaste bilden på mig och matilda från insparken. det kommer fler sen när jag fått dom, men de här är de enda som kommit ut än så länge :)

igår fick jag en rejäl sovmorron, som inte alls hjälpte. behöver sånna varje dag! minst! aldrig mer festa till klockan 8 (A) men det finns ju en tid för allt. :P sen vare dans i skolan. började med en ny dans, som är så jävla vacker. jag älskar den så himla mkt. jag är helt kär i den :) sen åkte jag hem och käkade lite, sen kom mike :) kollade lite på tv och bara slappade. tröttare och tröttare där då ;D vet du hur underbar du är? puuuuss påré min snygging ;) <3


alltså fet och 5 år? hur faaaaan kom vi in? :S Jo,  V.I.P ofc ;)



 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback