peppa peppa, ta i trä

alltså :O jag vill inte föra otur till något, därför titel, peppa, peppa, ta i trä! men vafan livet är då bra härligt :) jaa, jag brukar klaga som fan här och det kommer jag nog fortsätta med (A) men atm så har jag INGET att klaga på. eller jo, men är så mkt bra att jag tror jag dör (A) puss på dig underbarast ;)
 
nu har jag precis slutat skolan och ska ta bussen hem :) blev helt dyngsur imorse! usch, har sett ut som ett mongo hela dagen, förutom att mitt hår blir ganska fint när de har regnat. har inga bilder eftersom jag sitter i skolan. haft balett har jag, var helt slut! och kunde såklart inte fokusera mig på baletten (A)^^ ikväll har jag tvätttid och ska fixa de sista i rummet. är helt sönderstressad atm, :/ har så jävla mkt att göra och nu börjar jobbet och engelska c. hjäääääälp :S

kommer väl troligen inte nå mer blogginlägg förens imorn, efter skolan eller nå. ska till IKEA med matilda och köpa rottinglådor åt min hylla, men dom är ju så jäävla dyr! helt overprized. ny tvättkorg lär man ju ha också. nya sängen är även invigd. med att sova jaaa! haha =)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback