schemalagt!

nu sitter jag på biologin, fortfarande...slutar om en timme! alltså jag dör snart och nu med engelskan så slutar jag klockan 17:00 både måndag OCH torsdag. fyfan för de! och på de så måste jag nu skriva cv och söka jobb överallt, fan vad jag känner att jag inte hinner :S någon som vet nå ledigt jobb?

nu är iaf historiauppgiften inlämnad och jag är så sjukt inte nöjd! men jag orkar inte bry mig om bajshistoria. jag lever i nutiden, punkt slut!
bjuder på mitt fina schema, får ni se hur min dag ser ut om ni kan tyda de bill säga =) engelskan är inte med på scheamt eftersom jag läser utökad kurs :)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback