smoooooothie <3

idag efter skolan var jag och matilda och fikade på wayne's :) vi tog såklart fruktsmoothie, med bara mango och passionsfrukt. fyfan va gott de var! mums. vi planerade vår kommande idrottslektion vi ska h tsm, bootcamp vettu! efter det var vi på synundersökning, eller matilda var och jag följde med. vi köpte även lite hårfärg och annat smått och gott. make-up store har ju äntligen öppnat igen så nu kunde jag köpa nya hårklämmor :)



nu ska vi snart hem till matilda och färga håret! shit, alltså jag blir alltid nervös när jag ska slänga i en ny toning, man vill ju se bra ut i håret och blire fel så ^^ det går ju att tvätta ur, men ni som känner mig vet hur rädd jag är om mitt hår (A) skulle helt ärligt dö utan de!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback