söndag.

Idag så vaknade man upp brevid mike och ammelie :) snarkar som sjutton, båda två! Hahahaha. Sötungarna. :) Var ut till lekparken en stund, men shit vad de blåste! Vi höll ju på att frysa ihjäl så vi gick in igen och då kom jakob hem :) vid tre åkte jag hemåt och mike skulle vidare och ha match, hoppas dom vann för en gångs skull ;)


Nu sitter jag och käkar hallonsorbet och kom på att jag har svenskaprov imorgon som jag inte kan något om :S hur  fan ska det här gå? Och engelska grammatik att göra färdigt, jag orkar inte (A) jag vill bara åka bussen ut till buschen och pussa sönder dig! Så glöm de brudar, den här snyggingen är ALL MINE! ;)
 


J<3M

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback