söndag.

idag så sov jag mest hela dagen (A) tog dock tag i min krage och gjorde den sista engelska C uppgiften jag hade att göra och så lite mer på historian :) idag ska jag iväg direkt efter skolan och sen så kommer man ju hem typ halv 12 så :P hinner inte plugga nått idag, slutar 17:00 btw, fan va det suger. Idag har jag ju min första engelska C lektion :S är så ruggigt nervös :S tänk om alla andra är mkt bättre? får se hur de går. har nog bestämt mig för att göra CAE testet iaf, kostar ju lite men mamma skulle betala sa hon :) vet dock inte riktigt vad de är :P vet du? :)

sen träffade jag matilda för en promenad, så gick vi även förbi ica och köpte lite gotta och sen så bäddade vi ner oss och glodde film hela kvällen =) <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback