sönderstressad?

alltså shit :/ jag kan fan knappt åka buss i ro längre. allting tar för lång tid och allt jobb i skolan gör mig helt stressad, så ska man hinna balansera jobb efter skolan också, men det verkar ju skita sig som fan de^^ finns bara jobb för max en dag i veckan på call-up = jag måååååste ha ett nytt jobb! någon här i stan som vet något bra extra jobb? kvällar och helger? hur mkt eller lite som helst! lägg en kommentar :)

jag skulle seriöst behöva lägga in mig själv på nå slags jävla hem för att varva ner. kan inte sluta tänka på allt jag måste göra, när jag hellre bara vill gå och lägga mig. :/ men imorgon ska jag ta de superlungt hela kvällen och bara mysa sönder :) det ska bli så ofattbart skönt och förhoppningsvis avslappnande!

om inte de hjälper har vi alltid lördag :) insparken 08 och jag ska dansa häcken av mig! precis vad jag behöver, en kväll med fest, bra vänner, dans, hög musik och inga bekymmer på hela kvällen! sen har man något att komma hem till också, mkt bättre än förr. så lördag ska bli oförglömlig! du och jag matilda <3



kommentarer
Postat av: matilda

du och jag jessica <3

2008-09-12 @ 16:20:11
URL: http://lundbergskan.blogg.se/
Postat av: maria

ringbolaget :)

2008-09-15 @ 14:38:20

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback