spackel, spackel på väggen där

ja kom hem från lägenheten för nån timme sen :) idag har vi spackalt, slipat, målat och målat mera! xD men imorgon eller på onsdag är nog mitt rum klart! tapetserat då. kommer bilder såfort jag har fått upp tapeterna :)
nu tänkte jag ta och läsa svenska läxan vi har till på onsdag. lika bra att ha det gjort, sen blire läsa lite mer i kort kjol som jag började på nyss och sen sooooova =) tack och lov för sovmorron imorgon säger jag! annars skulle jag aldrig hinna fixa och blåsa mitt hår, och då blire kris!

tänkte bara också tillägga att jag är ruggigt trött på allt jävla drama som tjejer ska skapa. säg vad du har att säga till mig eller säg det inte alls. punkt slut.

tänker lägga till en liten grej här! ;) idag kom min nya tv! och jag är glaaaaaaaaaaaaaaad! hihi

kommentarer
Postat av: Erika

den där kort kjol är enooormt bra!



tar åt mig av piken.

2008-09-01 @ 22:09:16
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback