studiedag.

kom inga uppdateringar igår eftersom jag hade studiedag och spenderade de delvis i sängen och sen på stan :) åkte ner och kollade på lite kläder med mike, jag tyckte nog det var aningen roligare än han  ;D sen käkade vi på buddys och sen solade vi. jaaa, jag har bränt mig som vanligt :( jag är officielt en tomat igen och fortfarande vitast av alla!
men jag älskar min nya tröja, taaaaack <3

nu ska jag snart lämna in historiearbete, som jag inte alls är nöjd med. har dock precis köpt godis så är mkt mkt gladare än innan, men har så jävla ont på hela kroppen ^^ svider som bara den. men det går över om några dagar, som alltid. som vanligt försvann de godis ögonblicket matilda kom in i rummet, FY! ;D


kommentarer
Postat av: Mike

Ett ord: AMATÖR:D

2008-09-25 @ 22:22:36
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback