study, study, study ...

igår så pluggade jag arslet av mig! skrev sammanalgt hela svenska läxan, 2/3 engelska C grejer och ungefär halva historiearbetet. det känns riktigt skönt eftersom det alltid är jobbigt att börja, nu när man kommit igång känns det lite lättare, men inte ett dugg roligare. :/

nu ska jag fortsätta här med uppgiften och dricka den stora oboyn jag fick av matilda :) känner ingen som helst lust att leva, eftersom jag senare har mer dans och exkursion, HATAAA! jag i gummistövlar? det är en så ovanlig syn att det händer fan aldrig. fyfan för pissväder och sverige.

just nu vill jag bara gå och lägga mig och dö. eller inte dö, men jag vill att det ska bli fredag kväll, NUUUU!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback