the winner takes it all

idag så skedde världens roligaste sak som nåsonsin skett i vasaskolans matsal! eller bästa kommentaren ever. vi satt och pratade om christians nya pojkvän, som hade blivit modell.detta händer ganska långt i i samtalet.
Christan: jaa det är min blivande pojkvän
Vanessa: Är han bög?
så jävla kloktrent vanessa, vi visste alla vad du menade men det lät ju bara föör härligt! :)

idag har vi börjat tapetsera mitt rum :) nästan färdigt men mönsterpassningen tar sin tid kan jag säga, inte för att det är jag som gjort de (A) lalala. här seru hur jävla läckert de blir:



nu har jag precis varit på promenad med matilda och nu käkar vi dumle. MUMMMMS! nu ska vi bränna cruel intensions åt henne och sen ska vi väl snacka i evgiheter, vi får fan aldrig slut på saker att prata om, om vi så pratar oavbrutet i ett år ^^

ja, skönt att man är världsmästare på bowling, och att man vinner stooooort då! ;) haha., kommer vara lycklig för de i minst en månad alltså. + att jag är jävligt glad ändå (A) ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback