1300kr fattigare!

ja då var man 1300kr fattigare, men 100 slingor löshår rikare ;) Httade en jättebra sida, där jag kunde få så nära min hårfärg man kan komma, vilket inte är de lättaste!

Idag har jag varit med matilda :) Vi tog oss en vända på gymmet och gud vad skönt de var! Jag älskar verkligen att gymma. Det finns ingen skönare känsla än efter man tränat mycket och man känner sig 10 kg lättare! bättre blir de inte!  Efter de gick vi en stund på stan och käkade lite mcdonalds  (A) sällan ni, blev svaret från mike i telefonen när han frågade vad vi gjorde. men äre gott så äre ;)

Fick mysa en stund med mike också i eftermiddags, helt klart de bästa på dagen! Myste och pratade lite om den närmaste framtiden som ser ut att komma med något mycket mycket underbart!



mitt fina hår, som kommer på fredag och sätts in i början på maj :) Gud vad jag längtar!



Jag vet att min nya signatur har hamnat fel :) ska fixa det så fort min dator slutar dampa!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback