dags att dela med mig :)

Jo, de är väl dags att dela med mig av vad jag haft planer för i sisådär lite drygt 2 månader nu. Har inte velat prata för mkt om de, men nu ska nu få veta. De är ju ändå i övermorgon :) Som ni kanske sett har jag smygit in de lite nonchalant i ett inlägg för några dagar sen.... Jag ska vara med i en modevisning på folket hus i Sandviken på torsdag :) Ska gå badmode, aka bikini (hjäääälp) . Även mike ska gå, så nu har vi fullt upp med allt som händer. De är de goda nyheterna! Alla ni som känner mig vet hur mkt jag älskar sånt här, hihi (A)

Happy Hour Modevisning
Folkets Hus, Sandviken
23/4 (Torsdag) 18:00 & 20:00


Senare i veckan ska jag och mike till Sthlm och bl a hälsa på Amanda! Ska bli superroligt! Blir nog en riktigt, riktgt bra helg skulle jag gissa på. Blir lite allt möjligt. Såklart ser jag mest fram emot shoppingen (A) och att gå ut såklart! De är alltid kul att komma bort från lilla Gävle och nu behövs de!

Idag har varit en redigt jäktig dag! Har varit i skolan, hunnit mysa lite med mike, jobbat och nu är de plugg för fulla muggar! (med en bloggpaus såklart) och nu ska jag drunka i böcker innan mitt nattsamtal med älsklinen :)



bjussar på en bild på mig och Vanessa på väg till Goya i lördags :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback