Fika med Erika ! :)

Idag har jag tagit mig i kragen rejält och varit ute och rört på mig! :)

Har först varit på gymmet och kört lite benövningar! Använde 40 kg i vikt på den för hela benen, stolt (A) sen fixade jag mig och mötte upp Erika! Vi kikade på stan, hon tipsade mig om ett par armband som jag velat ha jättelänge, tack! och vi tog en fika på mingel & bar. myspys kan de sammanfattas!

men ni! dagens värsta! Vi visste inte om  vi skulle skratta eller gråta! när jag och erika gick på stan kommer de fram 2 små brudar med flyers och frågar om vi vill gå på club ocean, 13-17!!!!!!!!!!!!! hallå ? 18 åringarna som blir tagna till smådiscon.Vilket förolämpning! ska man skratta eller gråta?


nu gifter vi oss bilden, starring brunbrända erika & jessica. Young and inloooove! sommaren 2008! <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback