Oh what a day!

Herre jesus vilken dag de har varit kan jag lova! 8:30 - 17:00, non-stop skola och när klockan blev 6 och alla begav sig ut på kul, då var jag på väg hem! Blev kväll på en gång och inte har man hunnit gjort ett skit under dagen. Eller jo jag har fan gjort mycket.

Idag har varit skola, som vanligt. Hade PA-grejs i Aulan en snabbis, 2 danslektioner och sen kl 16.00 var jag på en workshop med en av treorna från balettakademin i sthlm, hon var GRYM! Sen fick jag även tillbaka mitt NK B prov, som jag fick mvg på, tack och lov! halleluljah!

Men de bästa på hela dagen har varit att komma hem hit till Mike och bara tar de lungt! Nu har de varit på tok för fartfyllt och nu är de två lugna helger som gäller med mysning och mycket grillning!

Hoppas ni alla får en bra sista april, och ta de lungna puckar ! :)


Idag kom mitt nya löshår, i rätt färg! fan vilken bra dag :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback