på fredag, på fredag!

Åhh, på fredag händer de! Jag och mike ska åka och kolla på en lägenhet inne i stan :) Gud vad roligt de ska bli! Första man kollar på är ju alltid extra speciellt, och såhär en vecka innan vi firar 8 månader.

LÄNGTA! :)



Idag har jag haft en profuktiv dag! Har varit i skolan, varit på gymmet, gjort läxa och varit iväg till ICA och handlade lite. De kan man kalla produktivt! Fick också ett suprise samtal från mike lite sådär, bästa överraskningen man kan få! Efter att han dyker upp vid min dörr såklart.

Nu blir de lite nya avsnitt av the hills (A) Laurens sista säsong! :( serien är ju om henne, hur ska jag överleva sen? Boxarna beställs så fort jag får lite extra pengar.

Ville bara dela med mig av de goda nyheterna :) hoppas ni får en bra kväll!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback