Vilken dag!

Herregud, vilken fin dag de har varit idag :) och en bra en dessutom!

Dagen började med att åka till skolan, ha svenska, ha aerobics på idrotten, bli dygnsur, möta upp mike och sen bege sig hem :) Efter en välbehövd dusch hemma erbjöd sig mike att vi kunde åka ner på stan, haaaaallå? de här lär man ta vara på, så vi åkte ner och kollade på lite kläder :) Sen åkte vi hem och mös. Lagade mat och kollade sen på filmen Marley & Me, tror jag den hette iaf. Den var helt okej, men ingen höjdare. Det bästa var snygga Jennifer Aniston!

Mike åkte nyss och jag känner att jag borde ta tag i kragen och städa rummet, men de gör jag på fredag. Då har jag ändå mycket tid över :) Och imorgon blir de mer gym också! Har haft redig träningvärk idag (A)

trots träningsvärken har dagen varit grym! som sagt.  Det har varit så varmt och så mysigt! Nu känns de som om våren närmar sig, så snälla, inge mer snöö!



Förresten, har ni blivit lurad nå idag ? :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback