IKEA

Idag har jag och Mike varit ut på IKEA och handlat de sista till hallen, som btw kommer bli så jävla snygg! Känns bra, de är ju ändå hallen man kommer in i. Vi har ju tur som har en väldigt stor hall, så vi kan göra mycket med den :) Och äntligen kommer mina speglar upp!

tyvärr funkar inte IKEA.se på min dator just nu, och jag orkar inte ta kort på allting, men vi har köpt följande:

Hatthylla + Skohylla
Flätade korgar (till hyllorna)
Lampa
Nya handtag till garderoberna
En magnettavla till köket
Skohorn


Såklart kommer de bilder när hallen är färdig! Blir nog till nästa helg :) äntligen! Det är så sjukt mysigt att åka ut till IKEA och kolla på möbler och hålla handen (A) Känns så ofantligt mysigt.


kommentarer
Postat av: jennifer

snygg kille du tjejen :P

2009-08-04 @ 15:26:18
URL: http://ruckis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback