Jag vill ha din åsikt!

Nu är de så att jag och Mike funderar på att köpa en schablon och sätta ovanför vår säng. Jag har tagit fram ett antal fina, men jag vet inte alls vilken jag gillar mest, därför ska ni hjälpa mig! Jag vill ha er åsikt på vilken som ni tycker är finast.
(det här inlägget går att kommentera genom att klicka på det i menyn)

Om ni vet någon fin schablon, som jag inte fått med, eller något ställe där man kan köpa fina schabloner skicka gärna ett mail till [email protected]
















kommentarer
Postat av: sara nordlander

holding you , I hold everything! HELT KLART ;)

2009-08-11 @ 18:49:06
Postat av: Linn

Jag tycker: a true love story never ends

2009-08-11 @ 21:29:20

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback