Mike är liiiite (mycket) nyfiken av sig

Fick alldeles nyss ett sms från Mike där han frågar varför jag får en svart kuvertväska hem i brevlådan. Jag svarade att jag hade köpt en från Tradera.

Väskan jag köpt, för billiga 3kr!, är svart ormskinn från h&m :) Har velat ha den länge, men inte tyckt att den var värd fulltpris, men 3kr kan jag leva med!

Men vänta, hur kunde Mike veta vad som låg i mitt paket? hmm.. Jo, min busunge till pojkvän var så nyfiken så han öppnade mitt paket! FY! ;) Tur att jag inte bryr mig så mycket, eftersom jag också är mycket nyfiken av mig.


väskan jag köpt (bild från h&m) och min är svart, inte grön.


Auktionsbilden från tradera.

kommentarer
Postat av: anonym kille som du bor ihop med :)

jävlar vad du är duktig på fynda? ouf! kan jag inte få ta på dina sexiga tuttar`?? TUTTAR TUTTAR! jag är nämligen besatt av dina TUUUUTTTAAAARR ;D jobba på nu och sluta blogga ;)

2009-08-10 @ 13:42:59

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback