Myshelg med älskling :)

I helgen har jag och mike haft en myshelg, därav den dåliga uppdateringen, eller den icke existerande uppdateringen... men nu kommer de en uppdatering, med massa bilder!

I lördags var vi ut till skidstavallen med maikes familj och grillade & käkade kräftor. Var supermysigt! tyvärr har jag inga bilder från i lördags, men nu får föreställa er :)

Sedan på kvällen jobbade jag och Vanessa ;) Spana in Cava nästa helg så får ni se :)

Igår så tog vi en myspromenad iväg till Öster och kollade på alla målningarna och också en sväng på Marinfestivalen, som var de mest patetiska jag sett i mitt liv... cityfesten again, please!

På kvällen tog vi oss en promenad upp på söder och käkade kebabtallrik på La Famiglia, och sedan blev de söndagsfilmen hemma :)











kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback