Ny design på G?

Kan meddela att de är ny design på g här på min blogg :) Jag har såklart tröttnat på min header för ungefär 100 år sedan, men jag har verkligen inte haft tid nu under sommaren, men nu blir de ny design till hösten och sista året på gymnasiet. Kan dock dröja några veckor till innan den kommer upp, måste ju som sagt ha tid med de också, och mikes hjälp (A)

Kan meddela att de är massor som ska ändras. De kommer självklart en ny header, men även en sprillans ny, och uppdaterad meny! Kanske också smyger in en ny signatur också, total make-over!

den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback