Party tonight!

Nu sitter jag här på sista rasten innan jag slutar. Tyvärr, så är det ju ändå 2 timmar kvar efter rasten innan jag får röra mig hemåt....

När jag kommer hem är det första jag ska göra att duscha och tvätta håret. Eftersom jag ska ha shorts ikväll så måste jag också smörja in mig med dove, gradvis brun. Så de betyder att jag måste peela mig, smörja in mig med vanliga lotion och sedan smörja in mig med dove. Då får man en jättefin lätt solbrun känsla!

När allt de är färdigt så ska jag äta mysmiddag med Mike hemma :) Vi ska göra fläskfile, potatis och bea, mums! Till efterrätt blir det honungsmelon & vindruvor.

Sedan är det bara börja fixa sig och gå till Bella. Eftersom Vanessa inte kan komma måste jag få själv :P Vilket freak jag kommer se ut som xD gåendes fixad, helt själv, från vår lägenhet till polishuset. Men den får jag väl bjuda på ;)

Kvällens outfit blir dansvänlig, het, alá kenza! Ska köra på svarta shorts, converse, ett kornblått linne med brodering över ryggen och massa snygga smycken (dvs armband och kanske örhängen?)

Kommer ta med mig kameran, eller ta massa bilder med mobilen. Vill egentligen inte ha med mig den, eftersom den är ganska dyr och krogen är de massa som snor... men bilder kommer de!


bild från bellas 18års fest :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback