"Smart förvaring för skrytskorna som är för dyra för att använda"

Man måste ju erkänna att IKEA har kommit på en klockren reklam (min rubrik). Alla vill vi visa våra skor! För många år sedan så var skor inte en så stor grej, jag har alltid varit skogalen och är överlycklig att skor idag anses vara ett av de viktigaste plaggen i garderoben.

..och snygga skor är till för att visas!

Nu använder jag mig inte av just den skoförvaringen dom gör reklam för, men jag visar alltid upp mina små älsklingar. Ja, jag kan kalla mina skor mina älsklingar, eftersom jag är så fruktansvärt besatt av dom (A) fråga bara mike!

Jag har istället för en traditionel förvaring för använt en kubhylla att ha mina skor i, men nu i vår lägenhet har jag fått upp dom på en svart lackhylla i hallen, so chic!


kommentarer
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

haha :p Ja de 'r fett snygg och sköna.. men jag använder mina^^ :p De står inte på hyllan ^^



va gör du då?

2009-08-14 @ 20:43:25
URL: http://mandyego.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback