Amish people och en skelande Erika

Just nu sitter jag i datasal 415 med resten av klassen och ska jobba med mitt fördjupningsarbete inom religion. Jag har valt att skriva om Amish People, någon som såg tv:programmet Amish in the city för några år sedan?

Ni kan ju förstå att det inte sker så mycket jobb här inne, facebook används dock flitigt! Jag tänkte dock ta att offra mig och skriva ut lite info så jag kan fortsätta jobba hemma, det här med att jobba på lektionen är inte riktigt min klass grej. Vi tycker mer om att skratta åt bilden på erika när hon skelar så det står härliga till ;)


jag personligen förstår inte hur det lever utan mobil och facebook!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback